čtvrtek 25. prosince 2014

Vánoce 2014

Ahoj :)

Tak jistě vám neuniklo, že poslední dobou nepřibývají žádné články. Není to o tom, že by mi došla kosmetika, to se nebojte, ale co se týče Vánoc, jsem trošku blázen a poslední měsíc svého života jsem jim věnovala veškerý volný čas. Zdobila jsem byt, nakupovala dárky, následně je balila, některé dárky jsem i vyráběla, takže mi skutečně nezbýval vůbec žádný čas jak na testování, tak psaní. Vždy jsem se jen v rychlosti nalíčila, make-up, řasenka, rtěnka a nazdar, a micelárkou odlíčila. Víc jsem to neřešila. Ale to se brzo změní. Ale nejprve mě napadlo, že napíšu takový vánoční článek.

Vánoce se u nás berou opravdu vážně, alespoň co se týče mě. Den před Štědrým dnem zdobíme stromek, který máme kvůli alergii umělý, a také děláme salát. Na Štědrý den nedržíme půst, snídáme cukroví, vánočku, k obědu máme vždy vinnou klobásu s kaší, je to prostě tradice. Jinak minimálně měsíc u mě hrají samé Vánoční písničky :) Spíš zahraniční, než-li české koledy. Po obědě se vydáváme na hřbitov, to k našim Vánocům prostě už patří. A poté objíždíme celou rodinu, máme je naštěstí všechny celkem blízko, předáme si dárečky, posedíme, poklábosíme a vydáváme se domů, kde už se pustíme do smažení, poté večeře a dárky :) Pak ještě sedíme, bavíme se, sdělujeme si dojmy :) Mám ráda tyhle naše Vánoce, přijdou mi takové klidné, veselé. Co se týče dárků, nejsme moc skromní, nedáváme si sice nijak extra drahé dárky, ale dáváme si jich moc, bych řekla. Jsou třeba rodiny, kde si opravdu dávají jen drobnosti, my to přeháníme, nejvíc asi já, mám pocit, že když všem nedám spoustu krásných věcí, tak to nemá cenu, doufám, že z toho taky jednou vyrostu. A teď se teda podíváme na ty moje dárečky :) Nejspíš jsem byla moc moc hodná, protože Ježíšek byl velmi štědrý.


Kdo viděl můj wishlist, tak si určitě všiml, že tuto řadu na vlasy od Dove jsem tam měla. 


Obří 2v1 šampon a kondicionér od Revlonu, Olejová koupel s vůní levandule od Manufaktury a další sprej na vlasy od Gliss kur


Pasta na zuby, před Vánoci mi došla, tak jsem si ji nechala koupil k Vánocům, balzám na rty od Baley a krásné ručně vyráběné mýdlo ve tvaru medvídká, s vůní heřmánku.


Opět věc z wishlistu, hydratační maska od Yves Rocher, řasenka Mega lashes od Dermacolu, další Lipcolor butter od Astoru odstín 018 Pretty in Fuchsia a paletka od Inglotu


Krásný balíček od Manufaktury, solný peeling, tělové mléko a sprchový gel s vřídelní solí a meduňkou


Své zastoupení měly i knihy. Deníček moderního fotra jsem si moc přála, protože čtu blog a vždycky se u něj tak nasměju. Ještě tu chybí jedna kuchařka..


Moc jsem si přála nějaký pěkný stromečkový stojánek na svíčku, tenhle mě moc potěšil. Dále nějaké ty svíčky.


Ještě jedna kosmetická kazeta od Dove.


Erotická hra Jenga, stromečková svíčka a samozřejmě ponožky!!! :D


Moc velké překvapení. Epilátor a čistící kartáček na obličej, tohle jsem si moc přála, takže pecka.


Další vytoužený dárek, to se bude vařit, míchat, drtit... 

Naprostým překvapení je 2hodinová plavba Prahou pro mě a přítele. Na to se nesmírně těším, určitě to bude zážitek. A ještě jsme k tomu dostali volné vstupenky do kina Cinestar. 


Nějaké to oblečení, letos ho moc nebylo. Vlastně jen dvě trička a svetřík. Ale já jsem taková, že oblečení nakupuji během celého roku a většinou jen nahrazuji staré kusy za nové, takže tak.


Naprosto úžasná huňatá deka. Ta je vám tak měkkoučká a heboučká! Tu když jsem vytáhla z balícího papíru, tak už jsem jí nikdy nechtěla pustit. Dnes jsem pod ní dokonce usnula, a bylo to jak v nebíčku na obláčku :)


Ano, je mi 24 let a nejvíc jsem si přála plyšového Olafa. Pokud to někdo nechápete, tak si pusťte Ledové království a scény s ním! Je prostě kouzelný, prý mu jsem podobná, pche! :D


Nový monitor, konečně! Konečně se mi neklepe celá obrazovka.. Ten starý už byl způli mrtvý, hrozně se klepal, číst se na něm nedalo vůbec, psát dost špatně, byl to děs. Tento nový se mi moc líbí, není naštěstí nijak velký, nechtěla jsem velký, mě z těch velkých monitorů bolí šíleně oči a hlava, takže tento je pro mě naprosto akorát. 


No, já jsem s Ježíškem nadmíru spokojená, opravdu moc mi letos udělaly radost úplně všechny dárky, nebylo tam absolutně nic, nad čím bych se musela tvářit, že hrozně děkuju a v duchu přemýšlet, co s tím proboha udělám. 
Jinak co se týče přítele, tak dostal do auta navigaci, novou herní klávesnici (stále jsem nepochopila, co na tom vidí :D), potom dostal ramku do počítače a spoustu praktických dárků jako ponožky, svetr, krásné bačkory, obří hrnek... No oba jsme byli nejspíš moc hodní :) :)

Žádné komentáře:

Okomentovat