pondělí 1. prosince 2014

Douglas - Odličovač očního make-upu




Možná si někdo řeknete, že to je naprostá zbytečnost. Ale pro mě najít vhodný odličovač očí je nutnost. Nechci být nechutná a nějak extra to tu rozebírat, ale mám dost citlivé oči, často trpím záněty a pravidelně mi oči hnisají, nic hezkého. Proto nosím brýle a kontaktní čočky jsou pro mě absolutně nereálné. A proto potřebuji dobrý odličovač očního make-upu. Já vím, teď si možná někdo rýpne, že by mi dost pomohlo se nelíčit.. ale, no.. znáte to. Colu byste taky neměli pít a čokoládu jíst.. ale..  
Když jsem v Douglasu viděla toto roztomilé malé balení očního odličovače, bylo to jasné. Proč tohle nedělají u všech výrobků? Na tomhle se krásně přesvědčím, zda mi sedne, nebo ne a zda koupit plné balení. Brala bych to všema deseti. A světě div se, sedl mi! Vůbec neštípe v očích, snadno odlíčí i voděodolnou řasenku a tu nejvíc držící tužku na oči. Já mám naprosto jasno, do plného balení půjdu. 






Cena: 125 ml za 249,- Kč (velké balení)

Žádné komentáře:

Okomentovat