pondělí 1. prosince 2014

Yves Rocher - Pure system - Péče proti nedokonalostem pleti




Péče proti nedokonalostem pleti s bio aloe vera a kyselinou salicylovou určena pro problematickou a aknózní pleť. Kompletní péče 4 v 1 proti čtyřem příznakům aknetické pleti v jediném gestu: redukuje pupínky a černé tečky, zjemňuje zrnitost pleti, 8 hodin zmatňuje pokožku díky působení šišáku, redukuje přebytky mazu. Složky rostlinného původu: výtažek z dužiny bio aloe vera, výtažek ze šišáku, čištěný výtažek z aphloia. Doporučeno dermatology. Lékařsky testováno. Aplikujte ráno a večer na čistou pleť. Prokázané působení: hydratovaná pokožka 93%, po 8h regulace lesku pleti -66%. Po 1 měsíci čistá, zdravá pleť 86%. 





Tohle je pro mě osobně takový malý zázrak. Opravdu jsem vyzkoušela spoustu krémů, spoustu sér a všeho možného i nemožného. A některé ty přípravky si poradili s mastnou pletí, některé s černými tečkami, jiné s pupínky a žádný přípravek mě nedokázal zbavit všeho najednou, když jsem zatočila s jedním problémem, vylezl další a bylo to šíleně úmorné. Já jsem dřív z Yves Rocher používala jen sprchové gely a krémy, a té pečující složce jsem se nějak vyhýbala, zpětně nerozumím proč, momentálně jsem majitelkou celé řady Pure system a zatím si pevně stojím za tím, že bude v mojí péči o pleť stálicí. Protože kombinace všech čtyř přípravků mi tak neuvěřitelným způsobem sedla, že se až divím! Nelžu a nikdo z Yves Rocher mi za to opravdu neplatí, ale tato péče na pleť se opravdu postarala o to, že moje pleť vypadá za posledních 24 let mého života nejlépe. Netrpím pupínky, ani jeden za poslední dva měsíce, černé tečky na nose jsou o dost menší, póry jsou vyčištěné a krásně stažené, moje pleť je hladká, jemná a prakticky neustále zmatněná. Mám tu na testování spoustu přípravků na obličej a ani trochu se mi do nich nechce :D :) Řadu Pure system mi snad seslalo samo nebe :) Na moji pleť naprosto ideální péče. Pokud máte problémy s mastnou pletí, pupínky, černými tečkami, ucpanými póry... jděte do toho! Určitě budete stejně spokojení :) 




Cena: 205,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat