pátek 26. prosince 2014

Max Factor - Whipped Creme Foundation - 50 Natural




Lehký make-up Max Factor Whipped Creme dokonale zmatňuje pleť a sjednocuje její odstín. Chrání pleť proti nechtěnému vysoušení a dodává jí perfektně matný vzhled. Make-up zanechává pleť svěží, přirozeně zmatněnou a bez zbytečných odlesků.
Jemný make-up Max Factor Whipped Creme obsahuje hydratační formuli, díky které lehce přilne k pleti a během chvilky se do ní vstřebává. Jeho našlehaná textura dodá pleti příjemnou vláčnost a hebkost. Pečujte o svou pleť a zahalte ji do perfektně matného vzhledu s make-upem Max Factor Whipped Creme.


Účinky:
  • zmatňuje pleť
  • zabraňuje vysoušení pleti
  • sjednocuje odstín pleti
  • zanechává pleť svěží, vláčnou a hebkou

Složení:
  • glycerín – zvlhčuje pleť a zabraňuje jejímu vysoušení
  • slída – rozjasní a prozáří pleť




Za tento makeup dám ráda a s klidným svědomím ruku do ohně. Na obličej ho nanáším nejraději prsty, krásně přilne k pleti. Vypadá až neuvěřitelně přirozeně, a přitom dobře kryje. Pleť je skutečně zmatněná a zjemněná. Zamaskuje i větší nedostatky, jako jizvy po akné či akné samotné. Perfektně se roztírá. Kolikrát mi přijde, že by ani nebylo potřeba ho zapudrovat, ale ze zvyku stejně trošku pudru použiji alespoň na mastnější místa. Vydrží v pohodě celý den. Jak si ho ráno nanesu na obličej, tak ho z něj večer odlíčím. Nevšimla jsem si žádných negativ, po některých makeupech zpozoruji větší zhoršení pleti, tady se ovšem nic nekonalo. Opravdu mi krásně sedl. V mé kosmetické taštičce patří už ke stálicím a vím, že když po něm sáhnu, tak mě nikdy nezklame. Mám odstín 50 Natural, a i když vypadá tmavší, tak je světlounký, pleti se přizpůsobí. A jen taková drobnost, přijde mi, že voní jako marcipán :)







Cena: 263,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat