pátek 19. prosince 2014

Ladybox Prosinec 2015

Milé Ladies, vítáme vás u vánoční krabičky krásy.

Tento měsíc jsme pro vás připravili mix pečující i dekorativní kosmetiky, plno vůně a jako bonus i vlasovou péči. Prosinec si tak můžete zpříjemnit krémem na ruce, lakem na nehty nebo vzorky pečující kosmetiky od značek, které se v Ladyboxu zatím neobjevily.

Prosinec bude plný vůní. Hřejivou vůni francouzské vanilky si vychutnejte v krému na ruce od Figs&Rouge, který se navíc postará o namáhanou pokožku rukou. Lehkou a svěží vůní Aubrey Organics si provoníte a odlehčíte celý den od předvánočního shonu.

Prosincové počasí předpovídají jako šedivé. A tak jsme do krabičky pro vybarvení všechních dnů přibalili výběr z vánočních edic laků na Nehty Color Club. Barev je opravdu nepočítaně, jaká vyšla právě na vás? Barevnou linku očím dodejte s kajalovou tužkou české značky E Style.

Prosinec bude také plný péče. Protože vaše pokožka si o to říká. Pleťové sérum Skin&Co Roma zjemňuje a hydratuje. Testovací balíček španělské značky Crea-m nabídne kompletní péči o pleť i pokožku celého těla. Řecká značka Mythos zase hydratuje i suchou pokožku. Vlasům nabídněte keratinovou péči od Schwarzkopf Professional, tento produkt jsme zařadili jako bonus, je primárně určený pro blond vlasy, ale i hnědé odstíny vlasů ho můžou bez problémů používat.

Užijte si testování produktů z vánoční krabičky. Chceme vám také popřát klidné prožití vánočních svátků a co nejlepší vykročení co nového roku. Znovu se spolu potkáme v lednu.

Váš Ladybox.




Tentokrát přišla krásná červená vánoční krabička. Musím říct, že se mi opravdu moc líbí. Nijak přeplácaný design, opravdu vkusné.




I po sundání horního víka vypadá box opravdu krásně.




Nechyběla ani průvodní kartička. Opět v červené barvě. Druhou stranu krabičky jsem opět opsala do úvodu. 




A jdeme na produkty :)





Figs&Rouge Hand Cream French Vanilla, 
80 ml, €6,95




Sladce vanilková vůně omámí vaše smysly, zatímco výživné složení plné kakaového másla a antioxidantů zabalí ruce do pečujícího závoje z bavlnky. Naneste na suché a čisté ruce, nechte vstřebat. 







E Style Kajal Eye Liner, 
1,6 g, 49,- Kč




Kajalová tužka na oči je vhodná pro použití ve vnitřním i vnějším oku. Má měkkou konzistenci, dokonale přilne k pokožce a dlouho vydrží. Je oftalmologicky testována. Nanášejte jemnými tahy směrem od středu k vnějšímu koutku oka. 






Skin&Co Roma Sicilian Light Serum, 
5 ml, $80 za 30 ml




Pleťové sérum je speciálně vyvinuto pro péči o vrásky a povadlou kůži, minimalizuje známky stárnutí, zjemňuje a hydratuje. Také předchází stárnutí pleti. Nanášejte ráno a večer na čistou a suchou pleť, nechte vstřebat. 






Aubrey Organic Body Spritzer berry berry,
30 ml, $6,95 za 150 ml




Mix esenciálních olejů nabízí lehkou přírodní vůni. Je vhodná pro každého a pro každodenní použití. Aplikovat můžete přímo na pokožku, do vlasů nebo i na oblečení. Navoňte se kdykoliv během dne, malé balení je skvělé do kabelky. 






Crea-m testovací balíček, 
od 549,- Kč





Španělská značka Crea-m nabízí vysoce kvalitní produkty na obličej a tělo, které neobsahují parabeny a jsou zabaleny v recyklovatelných obalech s vtipným designem. Používáním více produktů od stejné značky podpoříte jejich účinky. 






Color Club lak na nehty,
7 ml, od 119,- Kč za 15ml




Lak na nehty od Color Club poskytne vašim nehtům dokonalou barvu s mnohadenní výdrží. Laky nejsou testované na zvířatech. 






Mythos Přírodní tělové mléko z oliv a aloe vera,
235,- Kč za 200 ml




Tělové mléko přirozeně hydratuje a vyživuje pokožku, pozitivně působí na elasticitu kůže a rychle se vstřebává. Má uklidňující vůni. Naneste na pokožku, nechte vstřebat. Je vhodné i pro ekzematiky. 






Schwarzkopf Professional BLONDME Keratinový obnovující šampon, 
30 ml, 299,- Kč za 200 ml




Šampon je určený pro denní mytí. Pomáhá uhladit a vyživit i velmi suché vlasy, zanechává je hebké a vláčné. Blond vlasům dodává nový lesk, tmavým hebkost a jemnost. Naneste do mokrých vlasů, napěňte a smyjte. 



Můj názor na Vánoční krabičky je celkem pozitivní. Takové ty ohlasy, co se zase na facebooku vyrojily docela i napadající komentáře, že tohle dámy teda nečekaly, že čekaly jinou bombu, lepší... Nechápu, nepobírám, nesnáším... Nejvíc mě baví sledovat, kdo to píše. Každý měsíc stejné dámy, které už určitě nikdy neobjednají, a ejhle.. zas objednaly. No co k tomu dodat.. 
Já jsem spokojená. Abych to shrnula, krém na ruce se neztratí. Navíc tento se mi moc líbí a pěkně voní. Kajalová tužka se u mě taky neztratí, dostala jsem pěkný šedivý odstín, šedou tužku já hodně používám, takže další trefa do vkusu. Pleťové sérum, no, na moji mladou pleť to není úplně to pravé ořechové, ale vyzkouším ho. Tělový sprej určitě využiji. Vůbec mi nevadí, používám je ráda. Vůně berry mi určitě také sedne. Testovací balíček Crea-m bych mít nemusela. Já miluji vzorky, vždycky je všude kradu, ale strašně málo je používám. Prostě se mi do nich nikdy nechce. Na pohled jsou krásné, tak se pokusím je využít. S lakem na nehty se mi také trefili do vkusu, dostala jsem krásný stříbrně třpytkatý. Už teď plánuju červený podklad a na to tento. Krásné vánoční. Vzorek tělového mléka.. Tohle bych taky nemusela, to je tak na jednu nohu? Mám fakt dlouhé nohy. Ale tak dobrý, nepotěší, neurazí, použiji, vyzkouším. A nakonec šampon, tohle bylo největší zklamání. Moc jsem si přála tu kúru na vlasy.. pokusím se vyměnit. Takže celkem jsem ale moc spokojená, není tam nic, co bych absolutně nevyužila. Žádný z těch produktů jsem ještě nevyzkoušela a o to právě přece jde, vyzkoušet nové věci :) 










Žádné komentáře:

Okomentovat