čtvrtek 30. října 2014

Adidas - Get ready! antiperspirant



Svěží, květinová, ovocná vůně pro ženy, které se chtějí cítit výjimečně. Podtrhuje jejich ženskost a smyslnost. Vůně byla uvedena na trh v roce 2014.

Složení:

  • Hlava - meloun, grenadina, pomeranč
  • Srdce - lotus, cukrová třtina
  • Základ - jantar, cedr, pižmo









Jsem poměrně akční člověk, neustále v pohybu. Proto potřebuji ideální společníka, který mě ochrání před pocením a zápachem. Co si budeme povídat, potíme se všichni. A dokud se budu potit, budu používat antiperspirant, jo a četla jsem všechny ty studie o tom, že způsobují rakovinu, ale dokud nevymyslí něco proti pocení, tak čert to vezmi. ;) Tyto dva miláčky od Adidasu jsem si oblíbila. Tuhý deodorant používám víceméně pořád. Každé ráno, než odejdu z bytu, po koupeli... Sprej mám spíš do kabelky. Když někam jedeme, tak ho jen hodím do kabelky, protože nikdy nevíte ;) Někdy, když vím, že mě čeká opravdu perný den, tak ho použiju ještě navíc na tuhý antiperspirant ;) Nevím, jestli to znásobí jeho účinnost :D ale pro můj psychologický pocit to stačí :) :D Má takovou svěží sladší vůni. Zda vydrží 48 hodin nevím. Neměla jsem šanci to zkusit a doufám, že nebudu mít :D Pro mě je nutností každodenní sprcha, bez toho bych nepřežila :) 


Cena: sprej kolem 100,- Kč, tuhý kolem 60,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat