čtvrtek 2. října 2014

Dermacol - Party mania - express volume mascara





- expresně dodá řasám bohatý objem, perfektně je vykreslí a rozčeše. Výborně krycí extra černá textura již při prvním nánosu obalí řasy od jejich kořínků až po konečky, dokonale k nim přilne a nevytváří žmolky. Objemový kartáček se speciálními vlákny zajišťuje intenzivní a rovnoměrný nános hmoty na řasy a precizně odděluje jednu řasu od druhé. Plastické, samotvarovací vosky dodají každé řase okamžitě tloušťku a plnost. Dlouhotrvající - skvěle drží, neopadává.

Obal je klasický, řasenkový. Mně se líbí, ale přiznám se, že na obaly moc nekoukám. Nekupuji kosmetiku podle toho, jestli má pěkný obal. Řasenku jsem potřebovala a na tuto jsem podle internetu byla velmi zvědavá. A je moc fajn. Nežmolkuje, na řasách zůstane celý den, nerozmazává se. Dobře se odličuje, dobře se nanáší. Někdy trochu slepuje řasy, ale to je spíš moje vina, když spěchám a nedám si záležet.. 





Kartáček je menší, klasický měkký. Precizně řasy nalíčí, oddělí, natočí. S kartáčkem se mi pracuje moc dobře. 


PŘED: 





PO:






Cena: 249,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat