středa 15. října 2014

La Chévre - Clarisine - Aknegel

Revitalizační maska pro mastnou pleť se sklonem k akné





Zklidňuje, odstraňuje odumřelé buňky, uvolňuje komedomy a zesvětluje. Je vhodná pro denní i noční ošetření pleti a místně dle potřeby. Aplikujeme silnější vrstvu na očištěnou pleť a po zaschnutí omyjeme vlažnou vodou. Maska obsahuje vysokou koncentraci sušené kozí syrovátky, vitaminy B6, B5, PP faktor, Ca, K, Mg a inositol v přírodním stavu. 





Já jsem s maskou moc spokojená. Moje pleť je pěkně zklidněná, zmatněná, mnohem méně se mi tvoří pupínky. Přijde mi, že mám i více sjednocenou barvu pleti. Normálně bývám trošku flekatá, což maskuji make-upem, při použití masky je to ale mnohem mírnější. Pleť je krásně jemná, hebká. Někdy trošku vysušená, pro suchou pleť to není ani náhodou! Při mojí smíšené pleti to ještě jde, stačí po použití na obličej nanést nějaké výživný krém a všechno je v pohodě :) 





Konzistence je krémová, trochu tekutější. Mírně nažloutlé barvy. A má specifickou, celkem intenzivní vůni. Nejvíc bych to přirovnala k tekutému sýru. Před koupím doporučuji očuchat, někomu by vážně mohla vůně vadit ;) Zas na druhou stranu, ten výsledek je tak pěkný, že to stojí za to přetrpět ;) Já masku používám jednou týdně a bohatě to stačí ;) 


Cena: 100 g za 209,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat