pátek 31. října 2014

Chilly Speciale Secchezza - hydratační gel na intimní hygienu




Nová varianta intimního gelu Chilly Speciale Secchezza je určena pro každodenní použití při potížích se suchými sliznicemi. Její speciální složení obohacené o přírodní výtažky z olivovníku obnovuje hydrataci sliznic a přitom dodává intimním partiím hebkost a výživu. Provedené klinické studie prokázaly, že po 4 týdnech používání se hydratace sliznic zvýšila o 23,5 % a poskytla rychlou úlevu v naprosté většině případů. Klinicky testované, hypoalergenní, bez obsahu mýdla, respektuje fyziologické pH. 




Jestli si myslíte, že intimní hygiena do kosmetiky nepatří, tak jste na omylu. Už dávno je dokázané, že mytí intimních partií normálním sprchovým gelem je dosti nevhodné! Opravdu se vyplatí do těchto intimních přípravků investovat, navíc.. spotřebujete jich tak málo, že vám vydrží velice dlouho ;) S Chilly jsem všeobecně spokojená. Tentokrát jsem sáhla po této variantě. Ne, že bych vyloženě měla problém se suchými sliznicemi, ale sem tam... :) No prostě jsem sáhla po tomto kousku a musím říct, že jsem moc spokojená. Má jemnou, nevtíravou parfemaci. Je samozřejmě velmi šetrný, žádné pálení se nekoná.




U ostatních Chilly produktů jsem zvyklá na pumpičku, tady nebyla. Ne že by to bylo špatné, ale pumpička je lepší. I tak jsme ale kamarádi a dala bych za něj ruku do ohně :)


Cena: Kolem 100,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat