pátek 10. října 2014

Nákupy


Dnes jsem měla takový klidný den, původně jsem chtěla napsat pár článků, ale bohužel jsem nemocná a nedokázala jsem ani vstát z postele, tak mě omluvte. Každopádně, odpoledne jsem se zmátořila a vydala se alespoň odvolit. Možná jsem to tu už zmiňovala, ale zhruba tři minuty od domu mám Drogerii Teta, mít tady ještě DM tak jsem prokletá. Opustila jsem byt na pět minut, vážně pět minut i s volením! A takhle to dopadlo :D



Barva na vlasy Schwarzkopf Nectra color - odstín 845 Pralinkově plavý
Momentálně jedu spíš ve světlejších barvách, tak se modlím, aby nechytla tmavě. S touto značkou barev zkušenosti nemám a v takto úzkém kontaktu jsme opravdu poprvé :)


Garnier - Micelární voda - citlivá pleť
Snad jedna z posledních micelárních vod, která mi chyběla k vyzkoušení :)


Maybelline - Baby Lips - Hydrate
No jo, čtvrtý Baby Lip v mé sbírce. Je to peklo :D Jedno ale vím jistě, ten peprmintový si nekoupím! :D



No, a teď tu máme trošku starší nákupy, konkrétně z minulého víkendu ;)



Adidas - Get ready antiperspirant
Nejraději mám tuhé antiperspiranty (vpravo), ale občas, když prostě potřebuju rychle vyběhnout, nebo když někam jedeme a chci jen něco hodit do kabelky pro případ "kdyby náhodou", tak beru sprej (vlevo), takže jsem vzala oba :D


Yves Rocher - Hloubkově čistící maska
Na tuto masku jsem se klepala, měla jsem ji i ve wishlistu :) Takže to bylo víceméně cílené nakupování :)



Mohu vám říct, že z tohoto víkendu jsem si dovezla vícero věcí, víc kosmetiky, i nějaké oblečení, ale vzhledem k tomu, že budu mít brzo svátek a v listopadu narozeniny, tak jsem vše rozdala dál a teprve se mi to doma sejde :D Proto se tady o tom ani nechci konkrétně rozepisovat, nepřijde mi fér se tu chlubit něčím, co mi vlastně ještě nepatří... Jen vám mohu říct, že tam je docela dost věcí z wishlistu - olej na tělo, něco na vlasy, na řasy... :) Brzo se vše dozvíte a recenze samozřejmě dostanete :) To platí i pro výrobky výše ;) Vyzkouším, rozeberu, podrobím zkouškám a popíšu :)


Žádné komentáře:

Okomentovat