čtvrtek 2. října 2014

Dermacol - Longlasting lipstick


Krémová rtěnka s dlouhotrvajícím efektem až po dobu 6ti hodin





Dlouhotrvající krémová rtěnka. Velmi příjemná, bohatá a vysoce krycí krémová textura, která dokonale přilne ke rtům. Dlouhotrvající efekt až po dobu 6 hodin. Přírodní vosky a zvláčňující oleje udržují rty hydratované a zabraňují jejich vysoušení. Intenzivní barevné pigmenty dodají rtům sytou, zářivou barvu a zanechávají rty vláčné, jemné a provoněné vanilkou.

Rtěnku jsem kupovala, když měl Dermacol 50% slevu na všechny dekorativní výrobky. Po jejich rtěnce jsem už delší dobu pokukovala. Vybrala jsem odstín 14, což je nejtmavší. Abych totiž byla upřímná, mám většinu rtěnek tělové barvy, pár růžových a červených, ale žádnou tmavou. Všechny spíše světlé, měla jsem pocit, že mi více sluší, ale pak jsem se náhodou dozvěděla, že mému typu by spíš slušely tmavé rtěnky, aha, žádnou nemám, tak už mám :)





Rtěnka má klasický obal. Krémová barva se zlatým nápisem a ornamentem. Co mi vadí je to klikací otevírání. Musíte zespoda kliknout a ona vyjede a vytáhnete ji. Jenže, zaklapnutí je trošku problém, ne vždy se povede a pak vytáhnu z kabelky víčko a hledám zbytek. To je taková nešťastná volba podle mě. 





Barvička je to jinak krásná. Opravdu tmavá, bez nějakých třpytek. Na rtech vypadá krásně. Nezalézá do vrásek. Jen s tou hydratací úplně nesouhlasím. Tak po třech hodinách mám pocit vysušených rtů. A pod rtěnku musím vždy dávat balzám, bez něj by to asi bylo ještě o chlup horší. Ale zas na obranu rtěnky, já mám suché rty pořád a extrémně. 








Cena: 159,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat