pátek 3. října 2014

RYOR - Uvolňující mátový gel




Snadno vstřebatelný přípravek s vysokým obsahem silice z máty polní (mentha arvensis). Gel v první fázi aplikace chladí, vzápětí v podkoží prohřívá. Napomáhá relaxaci celého organismu, prokrvuje a dezodorizuje unavené nohy, pomáhá odpuzovat létající hmyz a pomáhá i po bodnutí, klidní pokožku po kontaktu se žahavými rostlinami a živočichy, zmírňuje svědění pokožky a intenzivně chladí, pomáhá proti otokům nohou při dlouhých pobytech v letadle nebo velké zátěži.




Já mám opravdu velmi často zablokovaný a ztuhlý krk. Těch 15 hodin u pc se někde projevit musí. Když si tímto gelem krk namažu, hned cítím úlevu. Prosím vás, nezbaví vás to problémů, ale velmi vám uleví. Pozor, má opravdu velmi intenzivní vůni. Po první aplikaci se mě doma ptali, zda jsem si lokla zelené :) Pokud vám tato vůně vadí, rozhodně si tento gel nepořizujte. 




Má klasickou krémovou konzistenci. Spíše tekutější, bílé barvy. Dobře se roztírá, rychle vstřebává, nenechává fleky na oblečení, ani mastný film. Nejdříve na kůži skutečně chladí, poté spíš trošku pálí, ale okamžitě zmírní bolest, po chvilce mohu krkem zase hýbat. Pokud vás, třeba jako mě trápí ztuhlý krk, a potřebujete si v práci v kanceláři od bolesti rychle ulevit, je toto lepší volba, než polykání ibalginu atd. Samozřejmě, nejlepší je ještě gel doplnit o pár cviků, které také můžete provádět v sedě v kanceláři ;) a zaberou pár minut. 


200 ml za 162,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat