pátek 3. října 2014

Manufaktura - Pečující tělové mléko




Pečující tělové mléko se solí z Mrtvého moře a mandlovým olejem. 





Mléko má pumpičku, což prostě miluji, pro mě je ta aplikace pak příjemnější, navíc se mi zdá, že s ním mnohem méně plýtvám. Skvěle hydratuje i velmi suchou pokožku. Například s mými suchými nohami mléko krásně zatočilo. Nevím jestli je to jen moje psychika, kvůli tomu moři, ale přijde mi, že o moji pokožku pečuje o chlup víc, než obvyklá mléka. Jakoby i trošku léčilo, zmírňovalo modřiny, oděrky. To je opravdu ale jen můj pozorovatelký pocit, nijak dokázat to nemohu a rozhodně to nezaručuji! 




Mléko je spíš hutnější konzistence. Roztírá se velmi dobře, rychle se vstřebává, pokožku zanechává jemnou a provoněnou. Vůně je poměrně intenzivní, příjemná. Přijde mi, že má trošku štiplavou vůni, jestli za to může sůl? Voní jemně, příjemně. Nezanechává mastný film. 

Dívala jsem se a manufaktura už konkrétně toto mléko zřejmě neprodává, ale má tam jiné krémy ze stejné řady, řekla bych, že budou identické, jen v jiném obalu ;) 


Cena: 270 ml za cca 180,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat