středa 15. října 2014

Nivea - Zklidňující čistící micelární voda 3 v 1





Čistí, odstraňuje make-up, hydratuje. S dalšími produkty Nivea sensitive pomáhá redukovat začervenání, napjatou pleť a vysušování. Pro citlivou pleť. Obsahuje Dexpantenol a olej z hroznových jadérek. 




Konkrétně na tuto micelární vodu jsem byla velmi zvědavá. Nemůžu říct, že by mě zklamala, ale ani jsem si z ní nesedla na zadek. Je bez parfemace. Pleť je opravdu pěkně vyčištěná, poradí si i s očním líčením, ale já ji spíš používám na dolíčení, než úplné odlíčení, nemám z ní v tomhle směru úplně 100% pocit. S tím zklidněním, já prostě nevím, mně pleť v tomhle ohledu nezklidní, neudělá s ní vůbec nic. Začervenání se ani nehne. Zas na druhou stranu, nijak to ani nezhorší ;) Pleť je opravdu hydratovaná, za to velké plus. Nemám žádný pocit pnutí a podobně. Jsem na vážkách, není špatná, ale že byste ji museli nutně mít?! 

Cena: 200 ml za 120,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat