úterý 28. října 2014

Ladybox - Říjen 2014

Podzim začal a my jsme pro vás připravili krabičku pro dokonalý vzhled. Od makeupu k odličovači, od bronzového lesku k plnému objemu vlasů, od výživného kakaového másla k ideálnímu séru pro každou pokožku.

Pro dokonalý vzhled najdete v krabičce novinku od Catrice. Make-up Nude Illusion vykouzlí matnou pokožku, zakryje nedostatky a navíc chrání proti slunečnímu záření. Svému líčení můžete vrátit trošku letního slunce s bronzerem od W7. Večer pak nezapomeňte svůj dokonalý make-up odlíčit, vyzkoušet můžete odličovací micelární vodu od Vichy.

Vlasy jsou koruna krásy. Dodejte svému účesu objem, dopřejte svým vlasům silné kořínky, zklidněte pokožku hlavy a vychutnejte si osvěžující citrusovou vůni. To vše s vlasovým tonikem od Abrey Organics. Pokožku celého těla pak můžete rozmazlit výživným kakaovým máslem od Palmer's. Pro sjednocený a oživený tón pokožky, pro svěží a odpočatou pleť a pro redukující se známky únavy vyzkoušejte vzorek pleťového séra od Vichy.



Krabička přišla opět klasicky světle růžová. Mám raději ty barevné, ale vcelku mi to je jedno, v jaké krabičce kosmetika přijde. Kvůli krabičce vážně neobjednávám. 




Po otevření mi přišla krabička poměrně prázdná, ale to je tím, že produkty jsou tentokrát prostě menší, nedominuje tam žádný větší např. sprcháč či šampon.. 




Nechyběla ani úvodní kartička s produkty, její druhou stranu jsem opsala na začátku článku. 




Catrice Make-up Nude Illusion, odstín 010 Nude Ivory




Nabízí lehký podklad s optimálním matujícím krytím. Díky pigmentům odrážejícím světlo make-up rozzáří vaši pleť a navíc hydratuje pokožku, je dlouhotrvající a chrání proti UVA a UVB záření. Naneste na pokožku a zapudrujte. Výsledek: bezchybná a přirozeně vypadající pokožka.

30 ml za 199,- Kč







W7 Bronze Shimmer



Třpytivý pudr dodá barvy i neodolatelné odlesky, vraťte jemným dotekem svým tvářím trošku letního bronzu. Dopřejte pleti trochu života, prodlužte si léto bronzem a rozzařte studený podzim. Naneste na tváře samostatně nebo kombinujte s tvářenkou pro dokonalý efekt.

199,- Kč







Aubrey Organics Biotin Repair Scalp Tonic



Vlasové tonikum obnovuje vitalitu a zdraví pokožky hlavy. Oživuje a revitalizuje vlasy, zklidňuje podrážděnou kůži. Proniká do pokožky a dodává vlasům objem. Navíc úžasně citrusově voní. Vmasírujte do pokožky hlavy. Pro nejlepší výsledky aplikujte dvakrát denně.

60 ml za 79,- Kč







Palmer's CBF Massage cream for Stretcg marks



Tělové mléko s vysokým obsahem kakaového másla, vitamínu E a kolagenu s elastinem bylo speciálně vyvinuto pro namáhanou pokožku, předchází vzniku strií, pečuje i o suchou kůži. Naneste na čistou a suchou pokožku a vmasírujte, dokud se krém nevstřebá.

125 g za 199,- Kč







Vichy Pureté Thermale Odličovací micelární voda 3v1



Odličovací micelární voda jemně odličuje, čistí a zklidňuje pleť a oči. Je vhodná i pro citlivou pleť. Obsahuje Termální vodu z Vichy s posilujícím a regeneračním účinkem. Nanášejte ráno a večer vatovým tamponem. Neoplachujte.

200 ml za 335,- Kč







Vichy Idealia Life serum



První sérum od Vichy pro pleť zkoušenou životem pro nevídanou proměnu kvality pleti. Účinně působí na všechny aspekty pleti negativně ovlivněny životním stylem: barva, kontrast, výraz a rovnováha pleti. Naneste na pleť ráno i večer. Používejte samostatně nebo se svou obvyklou péčí.

30 ml za 899,- Kč





Jako bonus se v boxu ještě schovával časopis Krásná a Zdravá a sleva 100 Kč na libovolnou sukni z módního e-shopu POSHme.cz





No, moje shrnutí je asi takové, že box tentokrát neurazil, ale ani vyloženě nepotěšil. Make-up využiji, na ten se celkem těším. Catrice kosmetika je mi sympatická. Bronzer asi poputuje dál, pár bronzerů už mám, nepoužívám však žádný. Sprej na vlasy taky využiji, ale mám pocit, že bude hned pryč. Palmer's mi už leze i ušima. Toto je třetí úplně stejné balení, už ty dvě předchozí se mi nedaří udat, a teď další.. Nelíbí se mi, nevoní mi to, nechci! Odličovací micelární vodu od Vichy taky moc ráda zkusím! Micelární vody používám, od Vichy jsem ještě žádnou neměla, takže super. Na cesty ideální balení! A vzoreček Life séra taky spotřebuji. Takže v podstatě z celého boxu, když nepočítám vzoreček, jsou pro mě tři věci.. což za 339,- Kč není až tak moc. Takže za mě slabší box. Doufám, že listopadový, k mým narozeninám, bude o chlup lepší :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat