úterý 14. října 2014

Podzimní dm box

Milý výherce dm boxu,

blahopřejeme Vám, patříte k dvěma tisícům šťastných, kteří mají možnost otevřít exkluzivní, tentokrát podzimně laděný dm box.

Pro přicházející období jsme pro Vás připravili ještě více inovativních nebo nových výrobků.

Přejeme Vám, abyste si svůj dm box užili, a těšíme se na Vaše ohlasy.

Pečlivý výběr pro Vás připravil Váš dm team






Box byl opět krásně zabalený, tentokrát v zelenkavé krabici. Upřímně mi tohle je úplně jedno, kdyby krabice byla modrá, černá, růžová.. nebo ani krabice nebyla.




Takže já moc děkuji za výhru. Na úvod bych rovnou ráda řekla, že jsem vyhrála jak ten letní, tak teď podzimní a vůbec se nestydím. To jak některé dámy píší, že by ten kdo vyhrál poprvé, již podruhé soutěžit neměl, no, bez komentáře. Všichni jsme měli stejné šance, stejné podmínky. A teď už k obsahu.





A samozřejmě nechyběla průvodní kartička, což oceňuji. Líbí se mi, že si takhle nejprve mohu přečíst, co jsem vlastně našla a nemusím to číst přímo z produktů. 








Telesept - Krémovo pěnová sůl Kokosové mléko, 80 g




- představuje inovaci v koupelových přípravcích, která by neměla chybět v žádné koupelně. Dokonale totiž plní největší přání zákazníků. Novinka spojuje přírodní složky 100% mořské soli, drahocenné oleje a přírodní extrakty pečující o pokožku s rozmazlující vůní. Vyzkoušejte krémovo pěnovou koupelovou sůl telesept s hýčkající pěnou a vůní kokosového ořechu. 








Adidas - Soft Honey sprchový gel, 250 ml



- extra bohatý krémový s mlékem a medem ochrání pokožku přes vysušením a dodá pocit jedinečné hebkosti. Sprchový gel má vyrovnané pH a je vhodný pro každodenní použití.








Gliss Kur Hyaluron + Hair Filler šampon na vlasy, 250 ml



- je novým regeneračním šamponem pro suché, lámavé a řídnoucí vlasy. Receptura s Hyaluronan-Komplexem posiluje a intenzivně regeneruje suché vlasy zevnitř. Vlasy znovu získávají svou přirozenou sílu, jsou plnější a znatelně pružnější. 








Dove - tělové mléko pistácie a magnolie, 250 ml



- oblíbená řada Dove Purely Pampering rozšířila své portfolio o novou luxusní vůni pistácie a květů magnólie. Vyživuje pokožku do hloubky díky bohaté směsi pečujícího krému obohaceného o výtažky z pistácie. Nechejte se rozmazlit plnou vůní magnolie, která ve Vás zanechá pocit osvěžení. 








Unikátní víceúčelový čistič Mr Muscle Active Capsules Artic Fresh, 12 ks



- je desetkrát koncentrovanější než běžné víceúčelové čističe. Díky tomu neplatíte za nadbytečnou vodu a současně je úklid mnohem lehčí a pohodlnější. Navíc je šetrnější k životnímu prostředí. 








Maybelline - Baby Lips balzámy na rty, 4 g



- s hydratační formulí nesmí chybět v žádné kabelce! Tajemství těchto hravých balzámů tkví v exkluzivním klinicky testovaném složení, díky němuž jsou rty již po 4 týdnech výrazně regenerované. Spojení bambuckého másla s jemnou vůní představuje osvěžující odměnu pro Vaše rty.








Das gesunde PLUS pastilky Fresh s příchutí višně a mentolu, 25 g



- zajistí svěží dech. Jsou bez obsahu cukru.








Balea - denní krém Teint Perfektion, 50 ml



- intenzivně hydratuje a dodává pleti rovnoměrný a vyhlazený vzhled. Obsahuje pečující formule s účinnou látkou Myramaze, která je získávána z rostliny Selaginella lepidophylla ("nepravá růže z Jericha") v oblasti jižní Afriky. Stahuje póry a optimalizuje přirozenou rovnováhu pleti.








Aquafresh High Definition White Illuminating zubní pasta, 75 ml



- s jedinečnou technologií jemných částic Illumipearls, která už od prvních pohybů kartáčkem odstraňuje skvrny, leští povrch zubů a bělí je až třikrát lépe pro dosažení oslňujícího efektu. S partou Aquafresh máte jistotu, že Vaše ústa jsou pod trojnásobnou ochranou. Pasta je nevhodná pro děti do 7 let. 








Ambi pur vonná svíčka s účinkem eliminace nepříjemných zápachů, 100 g



- vytvoří ve Vaší domácnosti svěží a příjemnou atmosféru. Svým jednoduchým, avšak atraktivním vzhledem je svíčka navržena tak, aby hořela rovnoměrně a šířila jemnou vůni směsi ovocných tónů s náznaky koření po celé místnosti.








Kotex tampony
Weleda - Pánský sprchový gel, 20 ml
L'Oréal Paris - Revitalift Magic Blur - Finishing cream, vzoreček





Můj názor na boxík je určitě velmi pozitivní! Líbí se mi moc. Abych to vzala postupně, sůl poputuje k mamince, protože já vůni kokosu nemám ráda. Sprchový gel, šampon i tělové mléko využiji a moc ráda! Čistič se u mě také neztratí, nenarodila jsem se sluhy, ani mi doma neuklízí rodiče, nebo skřítci, bohužel je úklid na mně (ale já uklízím ráda, ale psst :)). Balzám na rty poputuje nejspíš do nějakého Vánočního balíčku, tajně jsem doufala v ten žlutý, ten mi chybí, ale nevadí, nějaká moje kamarádka z něj bude mít velkou radost. Pastilky sním, nemám s tím problém, bonbony to já ráda. Balea denní krém, tak na to se těším nejvíc. Ten mi vážně učaroval. Zubní pasta, já pasty střídám, nemáme doma nikdy dvakrát stejnou, takže se neztratí. Vonná svíčka také poputuje k někomu dalšímu, miluju svíčky, ale nesnáším kombinaci jablka a skořice. Jo, smrdí mi i závin. Takže když to vezmu kolem a kolem, tak z 10 věcí využiji já sama 7 věcí a ostatní použiji jako dárky k Vánocům. Kdybych šla normálně do drogerie, tak tohle za 149,- Kč nepořídím ani náhodou. Takže jen tak dál DM teame :)


Cena boxu: 149,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat