pátek 10. října 2014

SKIN79 - BB Creams

Značka SKIN79

  • špičkové korejské BB krémy s tradicí od roku 2006
  • široký výběr - v nabídce více než 20 druhů BB krémů
  • nejkvalitnější přísady - zlatý a diamantový prášek, kaviár, orientální čaje, výtažky z bylin ...
  • komplexní řada kosmetiky v péči o pleť
  • záruka originality na www.BB-cream.cz

BB Cream

  • sjednocení pleti, překrytí vad a nedostatků
  • zdravější a krásnější pleť
  • dokonalost bez zatížení
  • přirozená hydratace
  • UV ochrana
  • výživa
  • vyhlazení vrásek





Silky Green BB Cream




Je vhodný především pro mastnou pleť, kterou velmi účinně zmatňuje a vyhlazuje. Jemná struktura krému se snadno roztírá a sjednocuje tón pleti. Hedvábná pleť. Jemná struktura krému. Matující funkce. Dodává elasticitu. Vyhlazuje mimické vrásky. Stahuje rozšířené póry. Vhodný i na citlivou pleť. Přirozená barva. UV ochrana SPF30 PA++. Bez parabenů.

No, tak tady jsem rozhodně sáhla vedle. To co krém slibuje, to dostanete. Pleť opravdu ve vteřině zmatní, možná ale až moc. Nevím, zas opakuji, každý je jiný. Moje pleť asi není až tak mastná, jak jsem si myslela. Protože mně to pleť vysušilo tak moc, až to nebylo vůbec hezké a to jsem použila malé množství! Pak barva. Nejprve jsem se zděsila, jak je krém světlý, ale po nanesení mi přišlo, že k mojí barvě pleti pěkně přilnul a světlý není, no, venku jsem zjistila, že světlý je. Pro bledule skvělý, já ale zas tak bledá nejsem. Takže na světlou a mastnou pleť je určitě skvělý, mně bohužel nesedl, ale to je můj názor, na kvalitu krému a účinnost nemůžu říct ani slovo!

VHODNÝ PRO TYPY PLETI
  • Smíšená pleť
  • Mastná pleť
  • Citlivá pleť
  • Pleť bez pružnosti

Cena: 40 g za 595,- Kč









Moisturizing Purple BB Cream




Minerální pigmenty BB krému dodávají pleti zdravou barvu a sjednocený tón, zatímco účinné složení efektivně hydratuje a zachovává elasticitu pokožky. Bohatá hydratace po celý den. Udržuje rovnováhu pleti. Dodává elasticitu. Vhodný i na citlivou pleť. Přirozené přizpůsobení barvě Vaší pleti. UV ochrana SPF40 PA+++. Bez parabenů.

Tady jsem sáhla ovšem naprosto správně :) Krém je jako dělaný pro mě. Je o chlup tmavší, než zelená verze. Po nanesení pleť vypadá zdravě, jemně, sjednoceně. Dobře se roztírá, nemám sebemenší problém s nanesením. Krytí je střední. Větší nedostatky je potřeba doladit korektorem. Tento krém je vhodný pro všechny typy pleti.

VHODNÝ PRO TYPY PLETI
  • Smíšená pleť
  • Suchá pleť
  • Citlivá pleť
  • Pleť bez pružnosti

Cena: 40 g za 595,- Kč







Hot Pink Super Plus BB Cream






Celkové řešení - BB Cream s deseti účinky v jednom. Díky trojité hydrataci je tento BB Cream vhodný jako podklad i konečný make up. Výsledek je přirozený bez mastnoty a pocitu pnutí. Lehký pocit! Kontrola mazu - nemastná měkká pleť, výborná přilnavost - dokonalý make-up po dlouhou dobu. Hydratace - jemná a hladká pleť. Projasnění a vyhlazení vrásek - non-stop péče o pleť, rozjasní nudnou pleť, vyhlazuje vrásky pro mladší vzhled pleti. Ochrana proti UV záření - ochrana proti UVA a UVB záření (SPF25/PA++)

Tento BB mi krásně sedl. Jak barvou, tak krytím, zmatněním. Po nanesení je pleť opravdu kouzelná. Mastnou pleť to zmatní, ale nevysuší, žádná suchá místa! Pleť vypadá zdravě, rozjasněně. Po ránu mám velmi nezdravou barvu, vypadám doslova prý vyblitě, tento růžový bb mi ale dodá opravdu hezký nádech zdraví. Nevytváří masku, skoro ani nepoznáte, že něco na pleti je. 

VHODNÝ PRO TYPY PLETI
  • Mastná pleť
  • Citlivá pleť
  • Problematická pleť

Cena: 40 g za 455,- Kč







VIP Gold Super Plus BB Cream








Luxusní BB Cream s velkým množství složek pro výživu pleti. Udržuje pleť pružnou, hydratovanou, projasňuje ji a bojuje proti vráskám, přičemž zanechává pleť přirozenou a zářivou. Chrání před UVA a UVB zářením, extrakt z kaviáru intenzivně pečuje o pleť. Zlato, kaviár a olej z mandlí - vyživuje pleť do hloubky, pleť je hladší a odolnější. Péče o strukturu pleti - představuje zdravou pleť, ingredience udržují správnou rovnováhu pleti. Vyhlazuje vrásky a projasňuje pleť - změní nudnou a nevýraznou pleť na jasnou a krásnou. Non-stop péče o pleť. Hydratovaná pleť - přírodní složky jako je Aloe Vera, udržují pleť hydratovanou a krásnou bez pocitu mastnosti. Spolehlivá ochrana před UV zářením - chrání před UVA a UVB zářením SPF25 PA++.

Můj nejoblíbenější. Krytí je lepší než u předešlých. Barva je světlejší, s nádechem do šeda. K pleti ale přilne a přizpůsobí se. Dobře se rozetře, nevysušuje, nemastí. Pokud si nejste jistí, který vybrat, zkusila bych být vámi tento. Přijde mi, že je takový nejvíc univerzální. 

VHODNÝ PRO TYPY PLETI
  • Smíšená pleť
  • Suchá pleť
  • Citlivá pleť
  • Problematická pleť
  • Pleť bez pružnosti

Cena: 40 g za 465,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat