úterý 7. října 2014

Maybelline - Baby Lips






Tak jsme se konečně dočkali! Tyto legendární balzámky se dostaly i do té naší maličké zemičky :) Já jsem hodně balzámová, není se čemu divit, s mými suchými a věčně popraskanými rty ;) Vyzkoušela jsem balzámy snad všech značek a na tyto jsem se velmi těšila. 




Samozřejmě, v košíku mi neskončil jeden, ani dva, ale rovnou tři a rovnou všechny tři se zbarvením. Moc se mi líbí, že se balzámy prodávají zabalené, takže máte jistotu, že to žádná slečna ani dáma před vámi nezkoušela ;) Není nic horšího, než když si naivně koupíte rtěnku bez otevření a doma zjistíte, že nějaká chytračka si ji musela nutně vyzkoušet, i když vedle byl tester. (dělá to někdo schválně?)




Popis:
Už žádný obyčejný balzám na rty. Maybelline Baby Lips hydratační balzám na rty představuje unikátní formuli, která vaše rty hydratuje po dobu celých osmi hodin. Jemný balzám s náznakem barvy se tak postará o vaše rty, které zanechá jemné a vyživené. Podle klinických testů budou vaše rty obnovené již během jednoho týdne!
Maybelline Baby Lips hydratační balzám na rty vás zbaví suchých, popraskaných rtů a navíc vám dodá příjemné jemné zvýraznění.

Účinky:

  • jemně zvýrazňuje
  • hydratuje až po dobu 8 hodin
  • zjemňuje
  • vyhlazuje

Jak aplikovat:
Naneste na rty a jemně rozetřete. Aplikaci opakujte kdykoliv během dne. Lze nanášet jako podklad pod rtěnku.






Baby Lips - Peach Kiss



Skutečně perfektní hydratace. Vůně broskve, taková jemná. Nude odstín - rty trošku zbarví, ale vypadá velmi přirozeně. 







Baby Lips - Pink Punch



Opět perfektní hydratace. Barvička nejrůžovější, rty zabarví do světle růžova, docela viditelně ;) Vůně je poměrně intenzivní, ovocná (broskve?) 






Baby Lips - Cherry me




Tento balzám je zase nejvíc do červena. Pěkně rty zbarví, ale opět to není až tak viditelné. Vůně je opravdu skvělá, třešňová! Není cítit chemicky, ale opravdu krásně ovocně :) Tento je zatím můj nejoblíbenější :)


Abych to shrnula, pokud hledáte balzám, určitě do toho jděte :) Jsou skutečně tak skvělé, jak se povídá :) :) 


Cena se pohybuje od 50,- do 80,- korun

Žádné komentáře:

Okomentovat