čtvrtek 2. října 2014

Balea - Osvěžující tělový spray Mango




Osvěžující tělový spray se sladkou vůní manga a příjemným chladivým efektem vitalizuje, zklidňuje a hydratuje Vaši pokožku. 




Sprej je opravdu příjemný, v létě je to můj oblíbený společník. Opět se jedná o letní limitku. Mám ještě jedno balení z loňského léta a jedno z letošního. Funkce je stejná, vůně je letos o chlup lepší. Voní opravdu sladce, příjemně, není dobrého kombinovat s parfémem, tluče se. Na druhou stranu, někde u vody parfém vážně není potřeba. Pokožku zchladí, osvěží, provoní. Hydratace mi přijde nulová, mám pocit, že hydrataci získávám z opalovacího krému a ne ze spreje, ale opět, já mám docela suchou pokožku, takže je možné, že u vás hydratovat bude ;) Nevím, zda je vhodné používat na obličej, nezkoušela jsem to, používala jsem jen na tělo. Možná z dostatečné vzdálenosti by to neměl být problém, určitě ale nepatří do očí, ty případně zavřete ;) Myslím si, že za kup určitě stojí. 


Cena za 200 ml byla myslím něco kolem 70,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat