neděle 21. září 2014

Colgate Max white one optic





Pasta obsahuje vysoce účinnou siliku a proužky s optickým zjasňovacím účinkem, které zubům okamžitě dodají bělejší vzhled. Denní používání zajišťuje postupné bělení zubů a dlouhotrvající viditelné účinky.

Já tak obecně nerada recenzuji zubní pasty. Prostě nevím, co o nich psát. Vyčistí zuby, které jsou zbaveny zubního plaku a dech je svěží :D Co bych ráda řekla je to, že oproti své předchůdkyni, tato pasta mi nedráždí dásně, u předchozí jsem měla dost rozdrážděné a rozkrvácené dásně a trvalo mi celkem dlouho, než mi došlo, že to způsobuje pasta, tato zatím nic podobného nevykazuje. Ten bělící efekt, já nevím. Já mám zuby vybělené, takže mi nepřijde, že by něco dělala, ovšem zuby udržuje bílé, žádné žloutnutí zatím nepřichází a to piju hodně coly a čaje ;) Ovšem, nejsem kuřák.. Takže jo, pokud vám zrovna došla pasta a hledáte náhradu, berte ji, ovšem že byste pro ni museli hned běžet, to asi nee..


Cena: 90,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat