pondělí 29. září 2014

Garnier Fructis Goodbye Damage posilující šampon






Jsou vaše vlasy poškozené agresivním vnějším prostředím, nadměrným česáním nebo teplem? Složení obohacené o Keraphyll a výtažky z oleje amla poskytuje regeneraci poškozených vlasů dvojím účinkem. Zevnitř: aktivní ovocný koncetrát proniká do vlasových vláken a vyplní jejich poškození. Zvenku: zaceluje obal vlasu a navrací lesk. Výsledek: odvrátí 1 rok poškození za 1 týden.





Na tento šampon jsem nečetla moc dobré recenze a tak jsem se ho trošku bála. Jednou byl v akci, tak jsem ho za pár korun koupila. Musím říct, že mě překvapil. Není to extra zázrak. Dle mě není dobré používat jen tento šampon. Ale když to s něčím zkombinujete, tak je to sázka na jistotu. Moje vlasy po nich nebyly suché, nebyly lámavé. Na pohled byly lesklé a zdravé. Jednou se k němu určitě vrátím. Chtěla bych zkusit, jaký účinek bude mít na moje vlasy celá tato řada. Jen šampon byl málo, chtělo to ještě kondicionér či masku. Jinak vůně se mi moc líbila, tyhle Fructis voní krásně všechny, a účinek na moje konečky byl opravdu až neuvěřitelný. 


250 ml za 70,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat