pondělí 29. září 2014

Schwarzkopf Gliss Kur Hair Repair Regenerační expres balzám






Ultimate regenerační expres balzám s 3násobnou koncentrací komplexu tekutého keratinu okamžitě usnadňuje rozčesávání a odstraní dokonce i extrémní poškození vlasů - na povrchu i uvnitř vlasu. Až o 95 % menší lámavost. Použití: před použítím důkladně protřepejte. Natříkejte do ručníkem vysušených nebo suchých vlasů. Neoplachujte.





Tento dvoufázový bezoplachový balzám je s mými vlasy nejlepším kamarádem! Používám ho po každém mytí vlasů. I když si nemyslím, že by moje vlasy byly totálně zničené atd, prostě bez něj se neobejdu. Když mám jen trošku pocit suchých vlasů, hned po něm šahám. Ve vteřině se moje vlasy proměňují ve zdravé, leské, lehce rozčesatelné vlasy. Mám již několikáté balení a rozhodně se ho nevzdám. Vlásky i příjemně provoní, zjemní... a i když zkouším i jiné balzámy, vždy se k němu vrátím. Prostě doposud jsem nenašla konkurenci. 


200 ml za cca 100,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat