středa 24. září 2014

Freeman - Kaolinová pleťová maska avokádo a oves







Úžasná jílová maska čistí póry a odstraňuje z nich veškerý nadbytečný maz i nečistoty. Určeno pro normální až mastnou pleť. Čistí póry do hloubky, zmenšuje je, zpevňuje a vyhlazuje pleť. Odstraňuje přebytečnou mastnotu, nečistoty, obnovuje rovnováhu pleti a zanechává ji svěží, zpevněnou a tonizovanou.





Potvrzuji, že maska vyčistí póry, rozuměj, pleť je čistá, jemná, černých teček vás ale nezbaví. Pleť je zmatněná, naopak mi někdy přijde po použití až vysušená. Po použití musím vždy sáhnout po krému. Po delším používání musím bohužel říct, že mi spíš nevyhovuje. Čím déle ji používám, třeba i jen jednou za dva týdny, přijde mi, že moje pleť na ni reaguje špatně (zarudlé fleky, podráždění). Sice do pár hodin zmizí, ale nepřijde mi to dobré. Sice jsem majitelkou mastné pleti, ale radši mastnou pleť než podrážděnou a extrémně vysušenou ;)


Cena: 150 ml za 150,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat