pondělí 29. září 2014

Balea - Blond Shampoo




Šampón pro barvené a přirozené blond vlasy s barevnými pigmenty, extraktem z heřmánku a UV ochranou. Bez silikonů. Dermatologicky testováno.



Víte, nerada přiznávám, že jsem se Balea výrobkům hodně dlouho vyhýbala. Byla jsem mladší, hloupější a žila jsem s názorem, že cena = kvalita. Takže velký krém či šampon za pár korun? To musí být na nic. Srdečně bych se tímto chtěla omluvit celému týmu Balea a i výrobkům samotným! Když jsem si poprvé umyla vlasy tímto kouskem, doslova jsem si sedla při pohledu do zrcadla na prdel. Moje blond vlasy měly krásný objem, byly neskutečně lesklé a moje blond barva prostě vypadala jinak, lépe, víc blond, víc přírodní. Neumím to úplně popsat, ale byla to neuvěřitelná změna! Vlasy mi to oživilo a nejen vlasy, ale i barvu! Vlásky jsem měla heboučké. Na slunci či světle odrážely vlasy světlo, jako bych je měla plné diamantů. A ta vůně! Tak krásná, sladká, z vlasů jde cítit ještě dva dny.


250 ml - u ceny si už nejsem moc jistá, ale myslím že do 50,- Kč stál.. 

Žádné komentáře:

Okomentovat