sobota 27. září 2014

Garnier Essentials - Kompletní odličovací mléko - s ochranným výtažkem z růže





Odstraňuje voděodolný make-up. V jednom kroku zanechává pleť čistou a jemnou.





Mám toto mléko ráda, používám ho především, když mám suchou pleť, nebo když není úplně fit. Když mě třeba pálí, bolí či tak něco. Krásně uklidňuje a pleť zjemní. Nevysušuje pleť, ta je po aplikaci krásně jemňoučká. Odstraní i tu nejvíc držící řasenku. Neštípe v očích. A krásně voní, prý po růžích, mně to přijde spíš jako jogurt. Dám ruku do ohně, že majitelky citlivé pleti ho mohou klidně použít. Konzistence není úplně tekutá, opět bych ji přirovnala k jogurtu, z tohoto důvodu mi přijde, že vydrží věčně.. Na tamponek použijete skutečně tolik, kolik potřebujete, nevyplýtváte zbytečně víc.


Cena: 200 ml za 90,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat