sobota 20. září 2014

Vichy - Idéalia - BB cream


medium shade



vlevo light, vpravo medium


Nová generace BB krému pro ideální kvalitu a odstín pleti - okamžitě a trvale! BB krém Idéalia dodá vaší pleťi perfektní texturu i odstín bez náznaku šedi. Idéalia BB Cream obsahuje první technologii "Anti-Grey", která pokožku zbavuje našedlého tónu. Vhodný pro všechny typy pleti, včetně citlivé.

Aktivní látky:
  • kombucha,
  • minerální pigmenty - sjednocují tón pleti,
  • SPF 25 - chrání pleť před negativními vlivy UV záření
Účinky:
  • rozjasňuje,
  • hydratuje,
  • redukuje vrásky,
  • vyhlazuje povrch pleti,
  • zmírňuje skvrny,
  • chrání proti UVA/UVB zářením

Musím přiznat, že se mi omylem do rukou dostal odstín Medium, já jsem zvyklá na světlejší, takže když jsem poprvé tu barvičku viděla, zděsila jsem se. Opravdu do hnědo-oranžova zbarvený bb. Ale protože nejsem žádné béčko, tak jsem ho vyzkoušela. Na pleť sedl lehounce, jako kdyby tam odjakživa patřil. Pěkně se rozetřel, vstřebal, žádné mastné fleky, žádné suché šupinky, jen lehce přepudrovat a vyjít z bytu. Nečekala jsem, že mi barvička sedne, ale sedla, přizpůsobila se mojí pleti. Pleť vypadá zdravě, lehce, prakticky nenamalovaně :) Krytí je slabší, větší nedostatky určitě nezakryje. Sjednotí tón, zjemní pleť, na léto ideální. Půl dne vydrží (netestovala jsem ale velká vedra, to jsem bohužel nestihla, pokud by vážně pražilo slunce, asi by vydržel mnohem méně).


Cena: Dívala jsem se na internet a je to rozporuplné :D Našla jsem stránku, kde je 40 ml za 299,- ale obvykle stojí kolem 400,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat