středa 24. září 2014

Dr. Hauschka - Pleťové tonikum





Pěstící pleťové tonikum podporuje a podceňuje funkce pokožky a zároveň posiluje její látkovou výměnu, reguluje objem vazivového vlákna a dodává pleti růžový a oživený vzhled.
Byliny jako úročník a vilín, podporují pokožku během noci, v době, kdy se z vlastních sil regeneruje. Po ranním čistění tonizuje jemný závan pokožku.





Ach, tohle je pro mě velmi příjemná záležitost. Musím říct, že to je úplně první tonikum, které se s mojí pletí setkalo. A moje pleť mi velmi pěkně děkuje tím, že je krásná, jemná, bez nedokonalostí. Používám ho vždy večer a někdy ráno (když stíhám a chce se mi). Přes noc mi s pletí dělá hotové zázraky, snad čaruje :) Moje pleť má opravdu krásnou barvu, normálně jsem nezdravě bledá (až nemocně), díky toniku mám ale narůžovělý nádech, opravdu na první pohled viditelná změna! Mnohem méně se mastím, byla jsem zvyklá, že jsem po ránu musela obličej vzít micelární vodou, mlékem, čímkoliv, protože jsem po noci měla pleť šíleně mastnou, teď už nemusím. Sice to pořád dělám, ale když to nestihnu, svět se nezboří. Ráno mi stačí opláchnout se vodou. Také se mi mnohem méně tvoří pupínky. Je to sice dražší záležitost, ale změny jsou skutečně až neuvěřitelné a všímá si toho i moje okolí ;) Jinak, tonikum je tekuté, hnědooranžové barvy, nádobka je s pumpičkou. Stačí ho trošku, dobře se rozetře a rychle vsákne. Změnu uvidíte velmi brzy, změnu barvy jsem zpozorovala hned, kvalitu pleti cca po týdnu používání.


Cena: 100 ml za 548,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat