pondělí 22. září 2014

Sebamed - Mycí emulze s olivovým olejem na obličej a tělo




Mycí emulze bez obsahu mýdla, který je vhodná i pro tu nejjemnější pleť obličeje a celého těla těch nejcitlivějších jedinců bez ohledu na roční období. Zachovává přirozené pH pokožky, neobsahuje mýdlo ani alkalické složky, efektivně čistí a osvěžuje.




Nepoužila jsem tento přípravek nikdy na tělo, tím bych chtěla začít. Já mám kůži na těle velmi odolnou, netrpím na ekzémy, ani na nijak zvlášť citlivou pokožku. Ovšem můj obličej, ten je asi z jiného vesmíru :D Tento přípravek používám, když cítím, že je moje pleť jakkoliv podrážděná. Mám moc ráda tyto mycí gely bez obsahu mýdla. Dokážou s mojí pletí zázraky, ta je pak krásně jemná, čistá, bez fleků a dalších nepříjemných faktorů. Většinou nejprve odlíčím (micelární vodou, mlékem..), a poté ještě zbytky nečistot smyji mycí emulzí.


Cena: 169,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat