pondělí 22. září 2014

Nobilis Tilia - Anti-age de luxe bioaktivní obnovující sérum




Bioaktivní sérum je ideální pro noční použití, vhodné i jako podklad pod makeup a určené pro všechny typy pleti. Olivový skvalen, šípkový a makadamiový olej i další čistě přírodní ingredience se postarají o mladší vzhled a obnovenou strukturu vaší pokožky.





Tento produkt se tváří jako hoodně přírodní věc, já jsem se ve složení raději nehrabala, protože mi to tak úplně nesedí. Používám ho na noc, večer nanesu a ráno se probudím s opravdu krásnou pletí - vyživenou, hydratovanou, jemnou.. Neumím si absolutně představit, že bych ho ale používala přes den či dokonce pod makeup! Je velmi olejový, opravdu hodně moc mastný. Přes noc to není na škodu, ovšem přes den.. Trošku mi vadí i aplikace. Sérum má pumpičku, tu já obecně raději, ale tady ta nefunguje úplně dobře. Vždy vystříkne víc, než bych chtěla a polovina ještě někam neznámo kam. Ta aplikace by chtěla trochu vylepšit. Velmi příjemná je i vůně, taková jemná, nevtíravá.


Cena: 499,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat