sobota 27. září 2014

Maybelline The Rocket volum express








Řasenka pro husté a objemné řasy.

Účinky: 8× větší a hladší řasy nejvíce výbušná patentovaný Supersonic kartáč s mikro štětinkami udržuje řasy hladké elegantní objem okamžitě.




Teď si nejsem úplně jistá, jaké odstíny jsou v prodeji, ale já kupuji tuhle Ultra Noir - extra černou, a můžu potvrdit, že barva je černější, než jsem zvyklá i jiných řasenek ;) 


Kartáček je pro mě úplně ideální, ani velký, ani malý. Nemám problém se spodními řasami, ještě se mi nestalo, že bych si kartáček obtiskla na kůži, což se mi s většími kartáčky stává pořád.. :) Řasy krásně natočí, oddělí... :) 



Tuto řasenku používám několik let. Nerozmazává se, vydrží celý den, má krásně černou barvu, řasy neslepuje, nežmolkuje.. :) Po otevření vydrží i půl roku, fakt, zrovna tato je minimálně půl roku otevřená a ještě krásně maluje :) Jediný problém je těsně po otevření, stejně jako spousta jiných blogerek, i já mám problém, že je prostě moc mokrá.. Nejlepší je, když trošku vyschne. Prostě ji otevřu, zavřu, a začnu používat třeba za měsíc.. naprostá ideálka! :) Těsně po otevření totiž slepuje řasy, nedokáže je krásně oddělit. 


PŘED:




PO:





Cena: 249,- Kč (dá se ovšem sehnat ve slevách a akcích)

Žádné komentáře:

Okomentovat