pondělí 29. září 2014

Goldwell Dualsenses Rich Repair Shampoo








Regenerační šampon je určený pro suché a lámavé vlasy, které okamžitě ošetřuje hedvábnými proteiny z pašmíny. Šampon je v limitované edici s vůní Precious Darling. Šampon čistí a ošetřuje poškozené vlasy, zvýrazňuje jejich lesk a hladkost.




Po prvním použití jsem chtěla napsat názor, že mi šampon vůbec nesedl. Ale dala jsem mu po pár měsících druhou šanci a obstál na jedničku. Zřejmě tenkrát moje vlásky nebyly úplně fit, kdoví. Šampon dobře pění, má klasickou konzistenci, tekutější, krémovější. Krásně voní, i po uschnutí vlasy voní. Jsou krásně hebké, lesklé a vydrží delší dobu, než se opět zmastí. U mě obstál perfektně. Ale přece jen, chce to ještě použít balzám, kondicionér, masku.. Máte-li sušší vlasy, tak pouze šampon nestačí.


1500 ml za 564,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat