sobota 20. září 2014

Merci Handy





Merci Handy, to jsou odborníci v dezinfekci rukou na cestách. Tato značka se specializuje čistě na antibakteriální gely, které vyrábí v sedmi různých barvách a parfemacích. Dále pak můžete vybírat z malých roztomilých lahviček nebo jednorázových sáčků, které jsou úžasně skladné a vejdou se do každé kapsy.

Historie

Merci Handy je mladá francouzská značka, která vznikla teprve v loňském roce. Její sortiment je sice velmi úzký, ale vytvářen s o to větší péčí. Na svědomí ji mají tři pařížští mladíci, kteří sami sebe pokládají za velké milovníky jídla. A to si s oblibou dopřávají především uprostřed francouzských ulic či rovnou na vrcholku Eiffelovky. A protože to jsou kluci čistotní, řešili otázku, jak udržet ruce před jídlem čisté. Klasické antibakteriální gely jim nevyhovovaly. Často byly ve zbytečně velkých lahvích, které se nikam nevešly a z mnohých z nich byl cítit alkohol, který vysušoval ruce. A tak je napadlo založit svoji vlastní firmu, která bude vyrábět uživatelsky příjemné a přitom funkční antibakteriální gely.

Zajímavosti

Merci Handy, to není jen dezinfekce, ale zároveň péče o vaše ruce. Každý gel obsahuje miniaturní kuličky, které nemají jen estetickou funkci, jak by se na první pohled mohlo zdát. Ukrývají v sobě vitamín E, který má hydratační a pěstící účinky. Kuličky se při doteku s kůží snadno rozpouští, takže žádné zrnko nepřijde nazmar a ruce budou nejen čisté, ale i hydratované.






Tohle je pro mě velmi příjemné překvapení. Antibakteriální gel nosím pořád u sebe, ale vždycky jsem měla nějaký obyčejný, za pár korun. Ruce mi přišly čisté, svěží, ale tím to haslo. Když jsem poprvé vyzkoušela Merci Handy, věděla jsem, že budeme velcí kamarádi. Nejen, že mám ve vteřině pocit krásných čistých rukou, ale ta vůně a péče! To je prostě ten bonus navíc, který jsem tak moc potřebovala :) Vůně je naprosto úžasná, je opravdu silná, takže né každému to sedne, někomu by se to mohlo i tlouct s parfémem, protože vůně je z rukou cítit opravdu hodně a dlouho. Setkala jsem se i s otázkou, co to mám za nový parfém ;) Ručičky mám krásně jemné, vyživené a hydratované. 






Cena je o něco vyšší, 119,- Kč


Žádné komentáře:

Okomentovat