pondělí 22. září 2014

Rexona - Maximum protection





Rexona přišla na trh s revolučními antiperspiranty, které zaručují 2x větší ochranu v porovnání s běžným antiperspirantem Rexona ve spreji. Díky speciální technologii TRIsolid zaručují antiperspiranty Maximum Protection maximální ochranu před pocením, a to i ve chvílích, kdy běžné antiperspiranty nezabírají.

Já jsem díkybohu jedna z těch žen, která nemá s pocením velké potíže. Nikdy jsem neměla žádné koláče, a podobně. Dobře mi zabírají i slabé antiperspiranty. Ovšem když jsem zkusila tuhle Rexonu, už jsem nechtěla nic jiného! Mám již třetí balení! Co používám tento antiperspirant, tak vůbec netuším, co znamená potit se! A to ani při cvičení, nebo při jiné námaze. Žádné otírání do oblečení, nebo podrážděná kůže. Za mě ano, ano, ano! :)


Cena: 50,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat