sobota 20. září 2014

Nivea zklidňující noční a denní krém

Nivea zklidňující noční krém






Zklidňující noční krém Nivea byl vyvinut s ohledem k citlivé pleti. Napomáhá pleti snižovat výskyt tří hlavních příznaků přecitlivělosti: napětí, zarudnutí a vysušování. Proti podráždění citlivé pleti účinně bojuje přídavek výtažku z lékořice, dexpanthenolu a oleje z hroznových jader, vedou k okamžitému zklidnění pleti a současně jí zajišťují intenzivní a dlouhotrvající hydrataci.
Noční krém Nivea účinně uklidňuje citlivou pleť a s viditelnými výsledky zmírňuje jakékoliv její začervenání. Zabraňuje pleti, aby se dále vysušovala a ulevuje od pocitu pnutí. Před možným podrážděním pleti chrání také jemná receptura bez parfemace, parabenů a barviv.

Účinky:
  • péče pro citlivou pleť bránící podráždění
  • okamžitě zklidňuje pleť
  • zmírňuje zčervenání pleti
  • dodává pleti intenzivní hydrataci a redukuje pocit napětí
  • snášenlivost pleti dermatologicky schválena

Můj názor: Musím říct, že kdybych cíleně hledala krém na začervenání a uklidnění pleti, tak bych byla hodně zklamaná. Na tyto účely u mě naprosto propadl a to musím říct, že moje pleť je jen lehce podrážděná. Někdy po odlíčení prostě cítím, že toho na pleť bylo moc a proto sahám po věcech na zklidnění. Krém je hodně hutný, dobře se rozetře, je bez parfemace, pěkně se vstřebá, pleť je pěkně hydratovaná, jemná, ale to je vše. Začervenání se ani nehnulo a stále cítím, že by pleti ještě něco bodlo. Takže jako normální krém je na jedničku, ale v tom, na co je určený u mě propadl.

Cena: 50 ml za 125,- Kč





Nivea - Zklidňující denní krém






Šetrné složení s extraktem z lékořice, dexpantenolem a olejem z jadérek hroznového vína rychle redukuje tři známky citlivé pleti: červenání, pocit napjaté pleti a vysušování.

Nivea Zklidňující denní krém pro citlivou pleť viditelně redukuje začervenání pleti a zklidňuje její podráždění. Ulevuje od pocitu napjatosti, intenzivně pleť hydratuje a posiluje její přirozenou odolnost proti podráždení. Díky OF 15 pleť chrání před škodlivým vlivem slunečního záření.

Jak funguje: Efektivně redukuje 3 hlavní známky citlivé pleti: 1. začervenání, 2. napjatou pleť, 3. vysušování.

Můj názor: Musím říct, že denní verze mi sedla víc než noční. Opravdu si s podrážděnou pokožkou poradí. Když ráno cítím, že to není ono, použiji tento krém a ejhle, výsledek se dostaví hned. Červené fleky téměř zmizí, necítím žádné pnutí, ba naopak, cítím, že mám pleť jako dětskou prdelku, krásně jemnou, hydratovanou, a hlavně zdravou! :) Hlavně se mi líbí, že pleť se neleskne, nelepí, vypadá prostě opravdu dobře. Ale co asi nejvíc lidí ocení je prostě to, že je bez parfemace, skutečně žádná vůně, což teda za mě je obrovské plus, protože kolikrát se mi už stalo, že jsem vážně dobrý krém vyhodila jen protože až moc voněl. Opět ale, myslím si, že s výraznou podrážděností si neporadí. Je to taková první pomoc, ale cíleně bych po něm s těmito problémy nešla.

Cena: 50 ml za 130,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat