neděle 21. září 2014

Famous - sada na obočí





Sada na úpravu obočí obsahuje vše, co potřebujete pro dokonalý pohled. Pinzeta, vosk pro fixaci, stíny pro vyplnění obočí a rozjasnění vám dají nekonečné možnosti. Zvýrazněte, definujte, vyplňte své obočí a dotáhněte svůj make-up k dokonalosti.




Já mám od přírody obočí celkem husté a tmavé, takže moc práce s ním nemám. Nikdy jsem ani nefandila tenkým linkám, jen vytrhávám, co je mimo tvar. Jinak ho nechávám volně bujet :D Když se to hodí, tak ho jen trošku zvýrazňuji, případně převoskuji pro tvar. Body bych dala i za balení, moc se mi líbí, že je všechno takhle při sobě, dokonce i se zrcátkem. Nejdříve se mi sice zdálo, že "stínů" je tam málo, ale používám ho už půl roku a mám pocit, že nic neubylo.


Cena: 199,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat