sobota 27. září 2014

Garnier - Pure Active - Gel pro hloubkové čištění pórů





Garnier PureActive Gel poskytuje dvojí účinek proti akné a stopám po nich: 1. Hloubkově čistí póry díky 2% kyselině salicylové, jedné z nejúčinnějších antibakteriálních látek. 2. Zabraňuje tvorbě stop po akné díky HerbaRepair, přirodnímu aktivnímu výtažku z brusnice borůvky s jedinečnými regeneračními a hojícími vlastnostmi.
Použítí: naneste na navlhčený obličej, jemně masírujte, především problematická místa a T-zonu.





Toto je jediná věc, která mi pomáhá, když mi v létě na sluníčku naskáčou na kůži boláky. Nejsem alergická, ale prostě se mi tohle po delším pobytu na slunci děje. Celé roky jsem s tím bojovala, různé mastičky, všelijaké přípravky, pak jsem si jednou koupila tento gel a zabral!! Světe div se, od té doby ho považuji za nejlepší kosmetický vynález :D Body pro dávám i za aplikaci pumpičkou ;) Trochu vysušuje pleť. Jinak úplně nesouhlasím s tím hloubkovým čištěním pórů, a rozhodně si nepředstavujte, že je vyčistí úplně, nebo vás zbaví černých teček. Pleť je čistá, jemná, pěkná.. ale.. no však to samy znáte.


Cena: 200 ml za 150,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat