pondělí 29. září 2014

L'oréal Professionnel Mythic Oil

Souffle d'Or šampon
a
Souffle d'Or péče






Šampon i péče jsou obohaceny o vzácný arganový a saflorový olej a zlaté třpytivé částečky. Mají průsvotnou olejovou a gelovou texturu nezatěžující vlasy a neobsahují silikony. Jemně sofistikovaně voní. Šampon i péče jsou vhodné pro všechny typy vlasů, kterým dodávají lesk a vzdušnost bez zatížení.
Péče: Odhalte tajemství lehkosti a světla s arganovým a saflorovým olejem, které o vlasy pečují bez zatížení. Zlatavé částečky dodávají lesk a vzdušný pocit.





Tohle je opravdu luxusní záležitost. Tato řada se řadí do těch lepších produktů na vlasy. A je to na nich vidět. Pěkně voní. Moc se mi líbí zlatavé částečky, bohužel ve vlasech vidět nejdou. Vadí mi, že šampon hůře pění a proto mám pocit, že ho spotřebuji víc, než by se mi líbilo. Rovněž balzám rychleji ubývá. Líbí se mi praktická pumpička. Vlasy jsou po umytí opravdu krásné, voňavé, lesklé. Vlásky jsou krásně hebké a voní ještě tři dny po umytí. Jen mě mrzí, že díky těm přidaným olejům se vlasy rychleji mastí. 





Šampon - 250 ml za 249,- Kč
Péče - 190 ml za 319,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat