sobota 20. září 2014

Philip B - African Shea Butter

Gentle a Conditioning Shampoo



Šampon je určený pro všechny typy vlasů na každodenní použití. Jeho složení je bohaté na vzácné rostlinné výtažky, které pečují o vlasy a zachovávají jejich krásu, jemnost i lesk.

Můj názor: Musím říct, že tohle je něco, na co jsem si prostě musela zvyknout. Nemám ráda takové ty tzv. lepší přípravky na vlasy či bio. Mám ráda, když šampon pění, prostě musí pěnit, tenhle nepění. A mám ráda silikony a jiné vychytávky, bio experti ať mi dají svátek ;) Po prvním použití jsem chtěla brečet, vlasy byly šílené, suché, splihlé, přišly mi i mastné, fakt, suché a mastné dohromady! Už po druhém použití jsem ale zajásala, vlasy si prostě musely zvyknout na něco lepšího :D Po druhém umytí byly vlásky krásně lesklé, živé, na první pohled zdravější. Ale, mám tu prostě poslední ale a to je cena, ne, nejsem na tom zatím tak dobře, abych za tak malé množství šamponu dala tolik peněz.


Cena: 220 ml za 789,- Kč





Paraben Free Light Weight Deep-Cond Creme Rinse




Výživný kondicionér obsahuje bambucké máslo, pšeničné a sójové proteiny, které pečují o lesk a výživu vlasů. Kondicionér dodává jemnost bez zbytečného zatížení.

Můj názor: Správný šampon potřebuje kondicionér. Já si neumím představit, že bych si umyla vlasy a nepoužila kondicionér. A tento mi sedl, na rozdíl od šamponu hned. Moje normálně zacuchané vlasy, nebyly zacuchané ani trochu, ba naopak, krásně jemné, lehce se rozčesaly. Co trošku postrádám je vůně, mohlo by to krapet více vonět, já třeba necítím nic, což ale věřím, že mnoho lidí ocení. Kondicionér bych klidně používala i nadále, bez šamponu, ale opět, ta cena, to prostě s klidným svědomím kupovat nemohu.


Cena: 176 ml za 769,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat