sobota 20. září 2014

Gabriella Salvete - Al bacio - 09 Lovely

Tomu, kdo je v drogerii jako doma jistě neunikly nové rtěnky značky Gabriella Salvete řady Al Bacio.

Jedná se o tzv. watershine lipstick a hlavním znakem je to, že prostě rtěnka je s efektem lesklých rtů, jako byste právě vylezla z vody, vodní bohyně :)

Brilantní, mimořádně jemná textura rtěnek AL BACIO pro lesklé, svůdné rty. Zvýšenou výživu a ochranu proti vysušování zajistí vitamin E. Obsahuje čisté vosky a světlo odrážející komplex.

Určitě se zajděte na jednotlivé odstíny podívat, protože jsem před regálem strávila min. půl hodiny, než jsem si jednu vybrala (řekla jsem si, že víc než jednu nevezmu), ale obávám se, že si brzo skočím pro další odstín.



Nakonec jsem si vybrala odstín 09 Lovely, na obrázku je to ta úplně vlevo. Nejdříve jsem chtěla nějakou neutrální, ale pak jsem sáhla po té nejvýraznější a udělala jsem dobře! Barvička je to krásná, růžová. Rty krásně zbarví, nezalézá do vrásek. Rty celkem i hydratuje. Vydrží opravdu krásná tak dvě hodinky, poté ještě dvě hodinky budete mít rty trošku zbarvené, poté je potřeba znovu rty přetřít. Rty se skutečně lesknou, samozřejmě není to takový efekt jako u slečny na obrázku, ale věru, nevypadá to zle ;) Rtěnka stála 119,- korun. A osobně si myslím, že by vám ve sbírce rtěnka s takovým efektem chybět neměla ;)




Takto vypadá na rtech po zhruba třech hodinách (bez pití a jídla)


Žádné komentáře:

Okomentovat