pátek 14. listopadu 2014

Aknelot - Čistící voda citlivá pleť



Problematická pleť bývá často přecitlivělá. Přesto je nezbytné její pravidelné čištění, které udržuje pokožku v dobré kondici a je výbornou prevencí akné. Pleťová voda Aknelot, vyvinutá speciálně pro citlivou pleť, šetrně čistí ucpané póry a omezuje následnou tvorbu mazu. Obsahuje antiseptické, hydratační a zvláčňující látky. Bezparfémové složení. Nedráždí pokožku. 





Pleťová voda mě opravdu lákala, převážně proto, že je opravdu velmi levná a lákalo mě to zkusit ji. Rozhodně není dobrá na odličování, na oči bych ji nedávala vůbec! Používám ji na dočištění pleti a na to je absolutně skvělá! I po odlíčení micelárkou pak ještě z pleti něco vytáhne, což je až neuvěřitelné, na tohle jsem vždy měla naopak micelární vodu. Pleť je opravdu velmi dobře vyčištěná a krásně jemná. Voda obsahuje alcohol a hodně jsem se bála podráždění, ale vůbec žádné se nekonalo, naopak mi pleť ještě uklidnila. Opravdu velmi pěkné překvapení za pár korun. Mimochodem, teď už se voda prodává v novém obalu, ale je to pořád ta stejná ;) Dá se sehnat např. v Globusu.



Cena: něco kolem 40,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat