pátek 14. listopadu 2014

Aussie - 3 minute miracle luscious long



Hloubkově obnovující maska na dlouhé vlasy, žadonící o ošetření. S výtažkem z australského eukalyptu a avokádovým olejem. Do toho, staň se zachráncem svých vlasů. Naše složení s výtažkem z australského eukalyptu a avokádovým olejem pomáhá hloubkově hydratovat, revitalizovat a vyživit dlouhé vlasy. Naneste malé množství balzámu na vlasy, nadechněte se a užívejte si jeho skvělou vůni. Nechte 1 - 3 minuty působit, podle toho, jak velkou péči vaše vlasy potřebují. Opláchněte teplou vodou. 





Hned na úvod chci říct, že mě maska strašně moc zklamala svojí vůní. Opět jsem čekala sladkou žvýkačkovou vůni, ale ta tu chybí. Maska voní, jemně, prakticky nijak, já ji opravdu necítím. Proti účinku ale nemůžu říct ani ň, vlásky jsou heboučké, lehce rozčesatelné, viditelně zdravější. Ale ta vůně :/ A mám pocit, že při použití této masky se mi rychleji mastí vlasy. Po některých přípravcích nemusím tři dny mýt vlasy, tady mám už druhý den pocit, že to je třeba. 



Cena: 250 ml za 150,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat