čtvrtek 20. listopadu 2014

Gabriella Salvete - odstín 123



Široká paleta 37 odstínů dlouho držícího laku na nehty se zpevňovačem, D-Panthenolem a vitamínem E. 
Zpevňovač aktivně působí na zlepšení pevnosti a pružnosti nehtů. Tento lak je oblíben i pro svoji pohodlnou aplikaci a rychlé zaschnutí.





V sobotu slavím narozeniny a nutně jsem potřebovala na oslavu nějaký nový lak na nehty (ehm, já si vždy najdu nějakou výmluvu). Chtěla jsem nějaký neutrální, ne příliš výrazný. Já mám doma buď výrazné barvy, nejvíce růžové, a nebo naopak bezbarvé, ale nějaký vyloženě nude mi prostě chyběl. A jelikož jsem si vážně oblíbila laky Gabriella Salvete z kolekce Enamel, byla moje volba jasná :) 
Nakonec jsem vybrala moc pěkně vypadají lak odstín 123. Lak se opravdu lehce nanáší, stačí jedna vrstva, i když já jsem dala nakonec stejně dvě ;) Do pár vteřin byly nehty suché a mohla jsem se dál věnovat práci (psaní na klávesnici). Lak neobsahuje třpytky, ale třpytí se sám od sebe, pěkně odráží světlo. Na nehtech vypadá opravdu moc hezky, decentně, řekla bych, že se hodí prakticky ke všemu. Momentálně mám nehty velmi krátké (na mě vážně ano), ale s tímto lakem vypadají tak nějak mnohem lépe :D Opravdu jsem spokojená a nejspíš si pro nějaký odstín ještě zaskočím :) 






Cena: 90,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat