čtvrtek 6. listopadu 2014

L'Oréal - Elseve - Okamžitá zázračná péče pro oslnivý lesk




Odhalte tajemství zázračné péče po každém umytí. Působí Vaše jemné vlasy unaveně, chybí jim lesk, vitalita a hebkost?


Tajemství zářivých a lehkých vlasů:
  • Výživa bez zatížení - velmi lehké složení bez silikonu obohacené o proteiny vyživuje vlasové vlákno bez zatížení
  • Intenzivní lesk - složení obohacené o perly a mikro-krystaly působí ve vlasech jako opravdový zdroj lesku: vlasy dokonale odráží světlo a září jako křišťál

Výsledek: okamžitá proměna, křišťálový lesk




Dlouhá léta jsem byla zvyklá na velmi krátký sestřih. Mám husté vlasy a nikdy jsem s nimi neměla žádný problém. Navíc mi i rychle vlasy rostou, takže každé obarvení či odbarvení rychle odrostlo a narostly vlasy nové, takže žádné poškození. Ovšem, co si nechávám vlasy dorůstat, momentálně pod ramena, tak je to horší. Každé barvení se na nich trošku podepíše. Navíc letos jsem byla na Mallorce a chvíli předtím jsem odbarvovala, což byla neskutečná zátěž. Tato péče, prý zázračná mě oslovila, tak jsem po ní sáhla. A opravdu! Hned po prvním použití jsem viděla změnu. Vlasy pěkně vyživí, rozzáří. Po uschnutí byly vlásky krásně hebké, lesklé, na pohled zdravější, lehce rozčesatelné a voňavé. Vůni má sladkou, ne tak intenzivní, trošku jako žvýkačka, ale ne tolik, jako třeba Aussie ;) Nepoužívám péči pravidelně, sem tam po ní sáhnu, místo kondicionéru či masky, ale při každém použití na první pohled vidím, že je o vlasy postaráno o chlup lépe, než s obvyklou péčí ;) Takže za mě určitě ano! :)


Cena: kolem 100,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat