čtvrtek 20. listopadu 2014

Rimmel - Lasting finish nude - 100 Ivory




Středně krycí, hydratující make-up, pro pocit dokonalé pleti. Lehký formule, která se ihned přizpůsobí tónu pleti a vytvoří přirozený vzhled, neucpává póry. Zabraňuje lesku, odolný vůši záření a vlhkosti, až 25 hodin. Krytí, které tě nezradí. Dermatologicky testováno. 





Popis je úplně boží! Když jsem ho v obchodě zkoušela na ruce, úplně jsem se těšila, až ho doma zkusím na pleť. Já nepotřebuju nic super krycího, naopak mám teď jen ráda různé tónující, a podobné výrobky. Po prvním použití jsem ho chtěla hodit do koše, po druhém skutečně letěl. Příšerný! Šíleně flekatí, z domova jsem odešla ještě tak tak nalíčená, po dvou hodinách jsem měla na obličeji fleky, cucky, hrudky, pod očima obří oblouky a šupinky. Než jsem si toho všimla, tak jsem vypadala jako idiot, co se neumí nalíčit. Takže, ne, ne a ne, už nikdy! Vypadá krásně, na ruce ideálně, na obličeji šílenost! Fotografii obličeje nemám, protože opravdu nesnáším, když vypadám hrozně a dát sem tohle bych se styděla ;) Ještě bych chtěla říct, že jsem make-up pokaždé nanášela na pleť ošetřenou micelárkou, nanesený hydratační krém a bázi od Dermacolu ;) 




Cena: 90,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat