čtvrtek 6. listopadu 2014

Garnier - Zkrášlující suchý olej





Obohacený o 4 vzácné oleje - arganový, makadamiový, mandlový a olej z růže, viditelně zkrášluje a vyživuje Vaši pokožku. Pokožka vypadá prozářená, hebká, pružná a vyhlazená. Lehké a nemastné složení. 





Už velmi dlouho hledám na své suché tělo něco, co by mě vážně dokázalo pěkně hydratovat. Hodně trpím na suché lokty a hlavně nohy, tam je to opravdu nejhorší. Používám velmi hutná másla a oleje. Tento olej jsem dlouho chtěla vyzkoušet, když pak byl v DM s 50% slevou, bylo jasno :) Byla jsem velmi mile překvapená. Olej je opravdu skvělý! Dokonale se stará o moje nožky :) A hlavně, je to olej, ale skutečně není mastný, to mi hlava nebere :) A opravdu krásně voní :) Mám pocit, že tento olej se stane stálicí na mé kosmetické poličce :) 



Cena: kolem 200,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat