pondělí 17. listopadu 2014

MUFE - Rouge Artist Natural Lipstick






Ultra-krémová rtěnka obohacená výživnými látkami Rouge Artist Natural color udržuje rty hydratované po dobu osmi hodin po aplikaci a dodává rtům přirozený lesk. K dostání v parfumeriích Sephora.






Dostala se mi do rukou tato malá verze rtěnky MUFE. Jsem z ní naprosto nadšená a už skoro půl roku si říkám, že si musím dojít pro velkou, ale pořád ještě mi jí dost zbývá a to ji používám často. Pro mě největší plus je, že opravdu nevysušuje rty, naopak je udržuje krásně hydratované, což prostě já vždycky u rtěnky maximálně ocením! Navíc se mi líbí barva, není nijak výrazná, mé rty krásně podtrhne a dodá jim opravdu pěknou barvičku, takovou přirozenou, rty vypadají opravdu hezky, luxusně a přesto ne výrazně :) Na některé akce se prostě velice hodí. Osmi hodinová výdrž, no, možná bez pití, jídla, mluvení... Ale vydržte to. Neměřila jsem to, ale výdrž je dle mě tak tři hodiny, poté je potřeba rty přetřít. Za mě ale ano, ano a ano! :) 





Cena: 550,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat