pondělí 17. listopadu 2014

Dermacol - rozjasňující paletka

  


Světle růžový rozjasňovač můžete nanášet i na celou tvář na make-up. Doporučujeme intenzivněji nanášet pod očima. Bílý rozjasňovač je určen k projasnění jednotlivých partií. Nanášejte jej menším kulatým štětcem nebo prsty na oční víčka, do vnitřních koutků očí, pod obočí, na vrcholy lícních kostí, hřbet nosu a nad horní ret. 

Celkový efekt rozjasnění můžete podpořit přepudrováním viditelných částí těla, např. klíčních kostí, ramen a dekoltu. 






Jak už jsem tu jednou zmiňovala, rozjasňovače nejsou moc moje parketa, začala jsem s nimi teprve nedávno, ale tento od Dermacolu jsem moc chtěla :) A udělala jsem dobře, používám ho prakticky pořád. Větší růžovou část používám pod make-up na celý obličej, jen tak jemně, nechci vypadat jako upíři ze Stmívání. Bílou menší část používám pod obočí, na lícní kosti a na hřbet nosu. Celý výsledný make-up dostává úplně jiný rozměr, vypadá to opravdu skvěle :) živě, zdravě :) Není to nutnost, ale je to pěkné navíc :)






Cena: 249,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat