pondělí 17. listopadu 2014

Garnier Pure 3v1: gel, peeling, maska



3 v 1 gel + peeling + maska Garnier Pure je vyvinut pro smíšenou až mastnou pleť náchylnou k tvorbě nedokonalostí, lesku a rozšířených pórů. Trojí síla minerálů pro trojí účinek proti nedokonalostem.

  • Čistící gel, obohacený o zinek, známý pro svou schopnost redukovat tvorbu mazu, a výtažek ze Smithsonitu intenzivně čistí a odstraňuje nedokonalosti.
  • Peeling s pemzou: pro odstranění odumřelých buněk a uvolnění pórů.
  • Maska s kaolinem: zmatňuje

Použití: 
  • Čištění: denně na navlhčený obličej. Vmasírujte a důkladně opláchněte.
  • Peeling: denně vmasírujte krouživými pohyby na čelo, nos a bradu. Důkladně opláchněte.
  • Maska: 2-3krát týdně aplikujte na obličej. Nechte působit 3 minuty, Důkladně opláchněte. 






Pečující produkty, to je moje malé osobní peklo, hodně málo je těch, které jsem nevyzkoušela. Abych byla upřímná, mně se nedělají pupínky, opravdu jen hodně zřídka, ale trpím na ucpané póry, černé tečky, zarudnutí a mastnou pleť. Já mám tyto jílové masky hrozně ráda. Dřív jsem používala Niveu a musím říct, že tohle je to samé, jen od jiné značky. Nejdříve pleť odlíčím mlékem, nebo micelární vodou a poté použiji toto, jako peeling, chvilku masírují a poté smyji a opravdu mám pocit vyčištěné a zmatněné pleti. I tečky jsou mnohem méně viditelné, alespoň na chvíli. Tento produkt je opravdu příjemný a řekla bych, že i užitečný, určitě to nejsou vyhozené peníze. I když, pro někoho se suchou pletí a hlavně bezproblémovou to je zcela jistě naprosto zbytečný výrobek. Takže určitě pro mastnou pleť, náchylnou k pupínkům, černým tečkám.. atd.. ;) 






Cena: 150 ml za 105,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat