pátek 14. listopadu 2014

Yves Rocher - Hydratační gel na den a noc



24h intenzivní hydratace pleti pro normální a smíšenou pleť. Pleť je dlouhodobě a hloubkově hydratovaná, vypnutá a září krásou. Aplikujte ráno a večer na čistou pleť. Bez parabenů, bez minerálních olejů, bez barviv. Rostlinné složky: javorová míza, výtažek z bio agáve, betain, voda z bio vilínu. Neobsahuje živočišné složky. Dermatologicky testováno. 




Musím přiznat, že krém jsem koupila, když byla v Yves Rocher nějaká akce, a stál mě opravdu jen zlomek ceny. Za plnou cenu bych si ho hodně dlouho rozmýšlela. Jsem ale moc ráda, že jsem ho vzala, protože je opravdu fajn. Hlavně po létě mi opravdu bodl, teď na podzim a zimu bude ideální. Krásně se roztírá, okamžitě vstřebává, žádný mastný film, ulepkaná pleť, nic :) Naopak, pleť je jemná, zmatněná a hydratovaná! Většinou mám zkušenost s tím, že hydratovanou pleť mi vykouzlí jen ty opravdu hutné a mastné krémy, proto mě tento velmi mile překvapil, je opravdu lehoučký. Vůně je příjemná, opět specifická vůně Yves Rocher, já to prostě nedokážu popsat, ale jistě mi dáte za pravdu, že tyto výrobky mají všechny pro ně specifickou vůni :) Na pleti cítit není ;)





Cena: 50 ml za 340,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat