pondělí 17. listopadu 2014

Schwarzkopf Gliss Kur Hair repair sérum



Sérum s pečujícím olejovým elixírem a zlatavými částicemi pro posílení vlasů. Použití: před použitím důkladně protřepejte. Nastříkejte do ručníkem vysušených vlasů nebo suchých vlasů. Neoplachujte. Nepoužívejte na zesvětlené, ztrvalené nebo bílé vlasy. 






Bezoplachové péče na vlasy, to je další moje neřest. Co si nechávám růst vlasy, tak jsem jejich péčí vyloženě posedlá :D Která slečna by nechtěla mít krásné, dlouhé, zářivé vlasy (jako z reklam prostě). Tento Gliss Kur se mi dostal do rukou zcela náhodně a jelikož jsem pro, že zkusit se má všechno, tak jsem se jala testování. Na první použití jsem se úplně zhrozila, přišlo mi, že šíleně alkoholově páchne, jako bych si do vlasů stříkala vodku. Musím ale říct, že po pár vteřinách po tom pachu není ani památky a vlasy pěkně voní. Po pár použitích jsem už nic takového nezpozorovala, vážně nevím jak je to možné! Když sprej necháte jen tak stát, vypadá jako klasická žlutá tekutina.. ovšem po protřepání se objeví zlaté částečky, krásně se blýskají :) Vlasům dodá lesk, hebkost, snadnou rozčesatelnost. Vlasům dodá takovou pěknou konečnou tečku :) Zas na druhou stranu, už jsem viděla i lepší ;) Takže určitě dobré na zkoušku, ale další balení si nepořídím ;) Zůstanu u svých stálic ;)



Cena: 100 ml za 150,- Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat